Snö, och den ligger kvar

ja, säkert tills i morgon iaf:)

Imorse så skickade jag och Martin iväg tjejerna på skolan, sen så gick vi upp igen. Martin tittade på bolibompa och jag läste en stund, vi halv tio så kom Martin och kröp ner hos mig i sängen och så somnade vi om. Vi vaknade igen halv ett!!! Han är mycket bättre idag men jag skulle nog inte kalla honom helt återställd men iaf på bättringsvägen. Inatt så var febern upp i 40, så då kräktes han förstås, över hela mig och så soffan givetvis. Så det var bara att tvätta och duscha osv.. sen så va han vaken ganska länge så det va skönt att få sova idag ist.

 När Julie och Emma kom hem så stack dom bara in huvudet för att tala om att dom skulle åka skidor, och sen så har dom varit ute och åkt på det 2 cm tjocka snölagret:) Hade oxå tänkt ta lite julkort men vill inte ta ut M än så jag hoppas snön ligger kvar tills i morgon, jag tyckte det var svårt att ta kort på två barn samtidigt och tre är nästan omöjligt, men dom är ju lite äldre nu än förra julen så i år hoppas jag att det kan bli ett bra kort iaf:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där med julkort verkar inte lätt! Hoppas du blir nöjd :)

2009-11-23 @ 18:30:11
Postat av: Madde

Usch då, stackare, sjuk igen. Hoppas han kryar på sig till helgen, och att ingen annan blir sjuk. Hörs! :)

2009-11-23 @ 20:18:29
Postat av: Lilian

Lillsnuppen, då! Krama honom krya-på-sig-kramar från oss!:o)



He he, ja, att fota barn är verkligen lättare sagt än gjort!:o) Av 200 kan man dock få till ett par bra och många roliga ;o)

2009-11-23 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0