Packar

Ja, Marika stressade mig lite när hon skulle till å börja packa!!! Så nu ikväll efter det obligatoriska mötet, så har jag nu packat!! Det är inte bra när jag packar, har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig att bli det heller:) Men det jag inte har tagit med finns väl att köpa någonstans, och TANDBORSTEN är med denna gången;) Tror det blev 5 väskor till barna + vagn+kattsand, mat, låda och sen lite till som jag säkert glömt nu men minns imorgon:) Vet inte riktigt än hur jag löser barnfrågan på Fredag em, men det är sånt som alltid ordnar sig! Vill du Marika ha skjuts till tåget?

Ja men tack å hej för denna gången:)

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag har inte packat idag heller!!! Men i morgon blir det! ...jag kör in själv och hämtar upp Magnus på jobbet. Han och Kalle måste ju vinka av oss!!!

2009-11-04 @ 23:21:25
Postat av: Jenny

Tur jag inte behöver packa, hihi! Började fundera på mat nu... Vad har ni för dieter allihop? Har mjukbröd i frysen iaf :)

2009-11-04 @ 23:29:58
Postat av: Marika

Ha ha! Ja det här blir spännande - maten! Jag kör mjölkfritt - MEN kan ju gudskelov äta livsmedel med "osynlig" mjölk - försöker dock undvika mjölkprotein så långt det är möjligt. Det som inte funkar är stora mängder och ren mjölk, yoghurt, creme fraiche osv. Jag vill ha MASSOR av kolhydrater - närå skojar bara! :) Du behöver inte köpa något extra det fixar vi på plats! Jag skickar sms i måra med blöj-förslag. Har inte hunnit idag. Go natt!

2009-11-05 @ 00:29:10
Postat av: Madde

Åh, jag ska försöka hinna packa idag också. Jag är ju hemma, men tvättar upp lite kläder just nu, ska iväg och jobba mitt i dan ungefär, få se hur länge jag må jobba.. Usch, stress stress, såå skönt att fara iväg en sväng!!

2009-11-05 @ 09:27:43
Postat av: Lilian

Ja, det är klart ni har ju lite mer stressigt än jag (och Jenny) eftersom ni måste åka mycket tidigare så jag förstår ju att ni måste packa i tid.



Jenny, jag kör ingen särskild diet i helgen. Har inte halkat in 100% på GI igen, men äter både nyttigt och onyttigt ;o) Vi fixar käk imorgon, men jag vill gärna ha en stut ikväll om jag får :oD

2009-11-06 @ 11:52:20
Postat av: Lilian

Men Malle, det kanske beror på mängden du måste packa!;o) Mängder gör det mycket svårare :o*

2009-11-06 @ 11:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0