Nya tag!!

Tack för en toppen bra rolig och härlig helg!!!

Jag kände mig lite pepp nu när jag kom hem, att nu ska jag gå mina 10tusen och sen komma åka på semestern med gott samvete, och det gick jättebra igår, men... idag var kl 15.00 innan jag änns märkte att stegräknaren inte var på plats!!!!

 ok Nu ska Eddie sjunga, Curley sue....haha, nu har juryn sagt sitt: Julie - men det är ju falskt!!
Emma - alltså det där lät ju inte bra, hans röst e ju inte så bra men sången är ju väldigt bra!!
Jag tycker han va kass ända tills han fick ta i då var det riktigt bra, ja nu har ni familjen Blixt åsikter:)

Iaf så vill jag att du Lilian lämnar in på ett ungerfär vad du gått, bara så vi får se vart vi hamnar. Ni inser väl att vi måste gå ända till vår tänkta destination... så trampa på nu, annars så kommer vi kanske inte ända fram...

Nu ska jag kolla lite priser och flyg å så.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med om att Lilian ska göra en uppskattning på sina steg så vi får se hur långt vi tar oss efter oktober :)

2009-11-13 @ 23:44:38
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Hm, ja... jag skulle gissa på att jag haft ett genomsnitt på 2000 steg om dagen kanske, så säg 60 000 totalt :o(

2009-11-15 @ 13:12:53
Postat av: Marika

Meeen vad juryn Blixt är härlig! Ja, jag håller med om att det blev bra när han tog i Eddie - men jag är helt nöjd över att han åkte ut. Nästa vecka Reza sen Mariette...och sen blir det jobbigt!!!

Jag tror du Lilian har gått fler steg - men vi kör på det du sagt. Puss puss!

2009-11-16 @ 13:37:20
Postat av: Magnus

Lilian: Jag tycker du ska ha dispens. Om jag tolkar resvägen rätt så ska ju inte du behöva gå lika långt eftersom du redan BOR närmare målet ;)

2009-11-17 @ 01:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0