Min helg

Jaha, så var det söndag kväll igen. Helgerna går så fort. Inte bara helgerna faktiskt, tycker att veckorna oxå rinner iväg. Vet inte om det är bra eller dåligt, beror väl på hur man tänker :) Igår startade jag dagen med en promenad tillsammans med Jack som avslutades med en fika på Sylvia. Sen for jag till Hållsta och tittade på när Elin spelade innebandy. Dom förlorade med 3-2 så första segern närmar sig. Sen hängde jag med ut till Bälg. Idag har jag typ inte gjort nåt! Tittat på skidor och film. Var bjuden till en kompis åt Elin på adventsfika ikväll och det var trevligt. Vi skyndade oss hem till andra halvlek av El Classico så jag är fortfarande lite tagen av Zlatans mål:) Pappa var ju där och tittade och stämningen hade tydligen varit helt enorm! Hade gärna varit där men det kommer ju fler chanser som tur är :) Annars väntar jag väl mest på att bli moster, nu kan det ju faktiskt bli när som helst :) Kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Jaaa, och snart är det julledigt! Då ska vi ses! Du får inte BARA vara i S-vall och gosa bäbis!

2009-11-30 @ 14:27:43
Postat av: Malle

Nä, minsann!!! Du åker raka spåret hit till Görvik och när du väl är här så.. Ops, kanske din bilnyckel kommer bort.... ojdå då måste du stanna hos oss hela lovet:)

2009-11-30 @ 18:22:04
Postat av: Madde

Spännande me å bli moster igen!! Gika va superfin med sin härliga pojkmage!! Få se vad som kommer ut då! :)

2009-11-30 @ 21:10:03
Postat av: Lilian

Jack!?! Vet alla vem det är utom jag???



Ja, ååååh vad mysigt med en ny "nybebis" snart!:o)



Kommer du till Gbg snart, eller?;o)

2009-12-01 @ 12:41:06
Postat av: Marika

Jag tror att Jack är Peckas hund!! ...kan inte ni andra gissa också - så får vi se vem som är närmast sanningen!!! :)

2009-12-01 @ 13:54:11
Postat av: Marika

...får man ha hundar på Sylvia???

2009-12-01 @ 13:55:05
Postat av: Lilian

Jag håller med Marika:o)



Min gissning: Den där grannen som tycker att Jenny är så rolig:o)

2009-12-01 @ 22:20:54
Postat av: Malle

Hmm, Jack det är väl någon av tjejpolarna, ni vet väl hur systrarna Danielsson är med alla sina smeknamn på allt å alla:)

2009-12-04 @ 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0