Massor att fynda!

I går hade vi, Hammerdals Byggnadsförening, en loppis/bytardag på Medborgarhuset. Det var 18 bord med en massa fynd på! Många barnfamiljer hakade på med att försöka sälja bort saker som deras barn blivit för gamla/ stora för. Tyvärr kom det inte så många som vi hade hoppats på, kanske hade vi nog annonserat för dåligt. Men jag tror ändå att folk tyckte det var bra, även om de fick ta med sig mycket saker hem igen. Vi får väl ta nya tag och köra till våren igen. Kanske en bakluckeloppis då??!

I dag har vår nya skoter kommit!! Den e såå fin..! Nu väntar vi bara på snön... den lilla snö som kom i helgen har ju försvunnit..! Trist, nu är det ju lika bra att snön kommer så vi får nån riktig vinter.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Trist att det inte kom så mycket folk, men roligt att ni fixade det!:o) Om ni inför en på hösten och en på våren så kan ni ha fasta tider som folk vet om långt i förväg, för då kan ni sätta upp skyltar lite nu och då ;o) och så vänjer sig folk till sist vid att det ska vara.

2009-11-17 @ 12:04:10
Postat av: Lilian

Men Åååååh, nu såg jag ngt jag inte såg förut: "En ny skoter"!:o) Vad härligt och roligt!:o) Förstår att ni längtar lite efter snön nu faktiskt ;o)

2009-11-17 @ 21:17:54
Postat av: Madde

Jaa, man vill ju provköra den....! :)

2009-11-17 @ 21:40:13
Postat av: Lilian

Ja, och provskjutsa mig i jul :oP

2009-11-18 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0