Helgen som var..

Helgen var som ni förstår toppen, tänk att jag och Fredrik faktiskt fick alldeles egen tid tillsammans:) Först när han kommer hem på Fredag kväll så blev det lite, ja nästan depp.. men sen så inser man ju att det är klart det är bra att han får jobba, det var ju bara det att nu visste vi ju att det blev inge mera jobb, men men..

På lördag morgon så körde vi barna till Siri och sen så åkte vi till stan, var på lillänge och shoppade lite och sen ner på stan. När affärerna stängde så åkte vi ut till campingen och "checkade" in.. Stugan var relativt ny, hade stort allrum med soffa och tv, matbord för 6 pers alldeles nytt. 2 sovrum ( med dubbelsäng i det ena!! man är ju van att det är våningssängar:)) och stort fint badrum. Hur fint som helst!!

Där slappade vi tills det var dags att gå på Robert Broberg, och han var jättebra, mycket bättre än jag hade förväntat mig. När showen var slut så åkte vi på ica maxi och köpte lite gotta och sen tillbaka till stugan och tittade på film, toppen tyckte jag:) Vi övervägde en kort stund att gå på O´learys, men valde bort det ganska direkt...

Toppen med andra ord, på söndag morgon ringde Göran och väckte oss halv tio och då sov vi verkligen stenhårt:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror ni behövde lite tid för er själva du och Fredrik :) Om man hade kunnat posta barna eller nåt hade jag varit barnvakt när som helst!

2009-11-02 @ 20:39:07
Postat av: Lilian

Åh, vad härligt! Ja, särskilt som ni ses lite "småsällan" just nu så är det nog lite extra behövligt!:o) QL att Robban fortfarande spelar också!:o)

2009-11-03 @ 09:50:55
Postat av: Malle

Snart är dom ju stor nog att sätta på tåget;)

2009-11-03 @ 09:51:10
Postat av: Marika

Mys!

2009-11-03 @ 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0