gnällmasken

det är jag det, hade ju sett fram emot en helg med familjen, men riktigt så blev det ju inte. Har ju iof tillbringat all min tid med Fredrik och Martin men Jullan och Ems dom har ju inte riktigt tid med sina föräldrar längre, kompisar väger ju tyngre kan man ju säga, och eftersom Fredrik har varit sjuk så har dom ju inte varit här utan på bygdegården, hos Per å Linnea och hos Kurt och Yvonne med Y:s barnbarn Maja!
Igår så var vi ute en sväng på dan, jag bar in ved och Fredrik skruvade ner en presenning sen så va hans krafter slut:(, när vi kom in och hade ätit så slocknade Martin på soffan så jag förstod redan då att allt inte var riktigt ok, sen så tittade vi på dansbandskampen tillsammans hela familjen så det va ju grett:)
Martin var vaken ganska sent i går och sen så sov han nästan till 9 i morse, han tog en liten lur på dan idag med, mellan 12-14.30 och nu kl 8 så slocknade han igen, trött kille det där:)
Jag hade ju velat åka in till stan, gå på bio eller på badet eller något annat skoj, men det får vi ta en annan gång, kändes bara som om vi behövde göra nått kul när Fredrik kom hem och hoppa över sånt som man måste göra när han är hemma, bara ha kul hela familjen.... men men

Nu håller jag tummarna att alla är friska nästa helg när vi ska till Sundsvall.

Ikväll sa Emma: Du mamma, jag längtar tills Jenny får sin bäbis, då ska jag fråga om jag får hålla i den:)

Hoppas ni andra haft en härlig helg( det har ju jag med haft även om den inte riktigt blev som jag hade tänkt det)

Jag saknar er!!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Sjukdomar är skit! Förstår att det inte blev som du tänkt dig, men nu kommer väl Fredrik hem snart för att vara hemma tills han får "ett nytt jobb" - eller?



Krya på allihopa och hoppas att du får en riktig "familjehelg" snart! :o)



Saknar också er!

Kraaaaaam!



2009-11-23 @ 11:40:12
Postat av: malle

Ja, nu till jul så ska han väl komma hem för evigt:) och till helgen så ska vi ju till Sundsvall om allt gåt som vi tänkt oss, ibland bli jag bara så lej fast jag vet att jag inte har nått att gnälla över:) Så då är det ni som får stå ut med gnället...

2009-11-23 @ 13:17:39
Postat av: Jenny

Och det är väl det man har vänner till?! Att ha nån att gnälla för;) Så gnäll på du, vi lyssnar!

2009-11-23 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0