Brrrraaaaak!

När Kalle skulle sova lunch idag så lät sängen brrrraaaaak! Botten har knäckts på ett ställe...mitt i en kvist! Så nu väntar jag på samtal från Babyproffsen om det går på typ konsumentköplagen. Hoppas!

Vi har haft farmor på besök sedan igår - hon sov över så vi "vuxna" kunde få sitta och surra i lugn och ro sedan barna somnat. Det var mysigt. Vi fikade glögg, sprit och pepparkakor! ...fast jag fick bara lukta på spriten. Ser fram emot nästa fylla!!! :) Kanske den 28 december??? Hur sa vi om Lilljulkvällen - bara vuxna eller barna också? Jag har i min fantasi börjat planera för att vi (då eller en annan gång) ska sova över hela högen! Både barn och vuxna - alla får varsitt rum!! Finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Nu vill inte Axel (som sitter i mitt knä) att jag ska blogga mera...får väl rapportera mer en annan gång.

Ikväll ska jag räkna steg!!! Jag tror det har gått bättre än oktober iallafall!!! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Malle

På "lilljul" skulle både gubbar å barn få följa:) och vi sover mer än gärna över:):)

2009-11-30 @ 17:49:16
Postat av: Marika

Ja, det skulle vara lite kul att testa om vi får plats allihopa! Om man står ut med att ligga i samma rum som sin egen familj och trängas lite...sen vill säkert några barn ligga hos dig Jenny! Mitt förslag: Görviksran på övervåningen, Sörmlännskan i Tv-rummet, Norderåsran i mitt och Magnus sovrum, Skarpåsran och Göteborgran i vardera av "smårummen". Det blir väl toppen!? Vi behöver bara fixa några madrasser...och kanske nåt täcke - vi får väl se.

2009-11-30 @ 20:39:32
Postat av: Marika

...då kan vi stänga in alla barn i varsitt rum när det är läggdax...och så kan vi stora barn fortfarande sitta och myspysa i vardagsrummet/matsalen! :)

2009-11-30 @ 20:41:22
Postat av: Madde

De tycker jag låter alldeles toppen!! Kraam!

2009-11-30 @ 21:06:45
Postat av: Lilian

Ja, och jag håller med föregående talare!:o) Kanon! Krams!

2009-12-01 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0