Blogg.se är lite lustigt...

Jag skrev ett inlägg igår, men när jag tryckte på publicera så försvann det... Trist!

Jag skrev i af att helgen var helt fantastisk! Såååå roligt och underbart att få träffa er!:o) Och lill-Axel!:o) Lillgoingen! Det här får vi göra om snart! Jättefin lägenhet du har också, Jenny!

Sen skrev jag att Julian är sjuk, vår lilla stackare. Han blev sjuk i måndagseftermiddag med hög feber, hosta, rossel och diarré - stackars lilltussen. Sen fick jag inte ta i hans vänstra öra och när vi var till doktorn igår så visade det sig att han har öroninflammation i båda öronen, så nu har han fått pencillin för första gången. Han är jätteduktig att ta pencillinet, fast det smakar urk. Man kan tro att han förstår när vi säger att det är för att han ska bli bättre. Doktorn sa att han också har virus och att det skulle kunna vara svininfluensan, men de tog inga prover. Nu tror jag dock inte att det är det, för han har mycket lägre feber idag redan - som tur är! :o)

Nej, nu ska jag och Mathias få i oss lite frukost också.

Bamsekram:o)

Kommentarer
Postat av: Malle

En helt underbar semester:)

2009-11-11 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0