Blää

Jo, inatt fick vi nog sova. Bara lite hosta, å inte förrän 5.30 kom kräkset över mig. Joel sov i vår säng och vaknade och sa: "Mamma, jag vill spy", och så kom det, över mig och täcket. Kalle tog med honom till badrummet så han fick fortsätta kräkas i toaletten. Jag duschade av mig. Byta sängkläder och tvätta och sen la Joel och jag oss i soffan, jag somna. Skönt. Sen har de båda varit lite hängiga, till och från. Just nu har de plockat fram verktygslådan och håller på mecka med trehjulingen...  Åh, hoppas jag inte får magsjuka till helgen...!

Kommentarer
Postat av: Malle

Madde, det är INTE magsjuka, han bara hostade lite för mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-04 @ 11:11:43
Postat av: Madde

Ja, jag inbillar mig de oxå!!

2009-11-04 @ 13:05:51
Postat av: Marika

Jag sitter här och tänker...tänker på kräks...tänker på alla super super super mammor som finns här i världen!!! :) ...och JA jag skulle nog också kunna tänka mig att bli kräkt på!

2009-11-04 @ 23:26:49
Postat av: Madde

Ha ha, Marika, Du e en sån härlig mamma!! Kram

2009-11-05 @ 09:28:41
Postat av: Lilian

Magsjuka eller inte, men att varken du eller Kalle kräks av "kräks" blir jag impad över. Man kan ju vara lite "kräksn" på "måran"... ;o)



Hoppas verkligen att killarna kryar på sig snart och att du HÅLLER DIG FRISK!!!:o)



Kram!

2009-11-06 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0