Basket

Var på idrottskolan! När vi kommer dit så frågar Julie när tränaren kommer?! Ja, sa jag det är ju jag de!
Nähe, det är det ju inte säger hon och frågar samma sak igen.
Jo sa jag, att det är så!
Men var är Susanne, då?! Det var ju hon sist och det ska ju vara hon igen!!!

Så var det med det:) Men när vi väl kört igång så gick det nog ganska så bra iaf, fast det det var mamsen som va "fröken":)

Det var inte så många barn där så vi lånade in några av dom större, det var flera som kom och trodde det var pingisträning, dom såg lite besviken ut så jag frågade om dom inte kunde vara med och att dom fick tänka på att dom var ju stor och fick se till att vara hjälpsamma och passa och så till dom mindre, och dom va jättegulliga. Det blev så bra så. Att köra övningar är ju inte lika kul som att spela match, det vet man ju själv, men dom studsade, passade och tränade snällt på att skjuta sen när vi spelade på slutet då gav dom järnet, Himla kul:) Blommen skötte sig exemplariskt han med:) Bra att vara två när man ska försöka visa hur dom ska passa och skjuta osv..

Ja, vi får väl se om dom återkommer nästa vecka eller inte. Kan ju även säga att det var ju lite lättare när dom bara var 10 än när dom var 40 som det va sist jag hjälpte till:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra jobbat Malle! :)

2009-11-19 @ 13:05:44
Postat av: Lilian

Härligt att de får prova på basket tycker jag!



Men...Stackars Julie som fick ha sin mamma på träningen! ;oP

2009-11-19 @ 16:28:15
Postat av: Marika

Underbart!!!!

2009-11-19 @ 21:00:56
Postat av: malle

tänk va härligt när alla våra barn är där ute på planen å gör layups och dunkar, då sitter det stolta mammor på bänken å hejjar:)

2009-11-19 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0