Ännu en semester!

I lördags åkte jag till Hammerdal och lämnade tillbaka "lite" kläder till Joel & Jesper - på vägen tillbaka till Norderåsen fick jag ett infall! Jag åkte hem och började packa som en vilde och ca 18:30 satt vi hela familjen i bilen till Sundsvall. Det var snöstorm i Norderåsen så det kändes lite vanskligt...men det lugnade sig sen vi passerat Häggenås typ. Vi är alltså och hälsar på dels mamma & pappa och dels min morbror Janne och hans fru Kerstin. Vi bor i ett mysigt hus några mil utanför stan. Jätte-härligt! I morse skjutsade vi Magnus på tåget så nu är bara jag och de små grabbarna kvar. Vi får se när vi kommer hem igen!! I kväll ska jag försöka få mig en långpromenad när grabbsen somnat. Det var länge sen sist!

Hoppas det gick bra med försäljningen i söndags - berätta Madde!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, låter härligt att Ni tog en liten semester!! Tack för att Du kom med kläderna! For Du hem direkt?! Kanske va bäst om de här är sjuk igen...

2009-11-16 @ 14:40:11
Postat av: Malle

Guud, va skönt!! Ha det så himla bra:)

2009-11-16 @ 15:22:05
Postat av: Lilian

Åh, vad mysigt att ni gjorde det!:o) Helt rätt!

2009-11-17 @ 12:02:35
Postat av: Marika

Ja, det var låst hos dig Madde...så antingen sov de eller så såg de mig inte...och i efterhand så var ju det lika bra! :)

2009-11-18 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0