Väntar...

...på att diskmaskinen på jobbet ska bli färdig. Jag har ägnat minst 2 timmar åt att plocka ihop grejer till ett kemiarbete som jag avslutade med min och Ingelas klass idag. En massa skit som skulle diskas men nu ligger det i en tvättpåse i diskmaskinen! Först skulle allt letas åt, sen räknas och sist men inte minst diskas och rengöras. 80 små burkar, 80 små lock, 80 droppflaskor, 15 pipetter, 40 petriskålar med lock osv osv... Hoppas att ni tycker lite synd om mig iaf ;)

När jag är färdig här tror jag att jag ska åka ut till Bälg och kolla på en film med Elin. Vi har länge pratat om att titta på Den andra systern Boleyn, den ska visst vara jättebra! Är det någon av er som sett den?

Pratade med Gika igår och dom mådde bara bra. Minata hade kommit fram 8:35, tror hon sa att hon åkte in på BB runt 0:30 så det gick ju relativt fort. Hon hade inte tillräckligt kraftiga krystvärkar på slutet så därför använde dom sugklocka för att få ut henne. Hon vägde 3166 gram och var 50 cm lång. Gika säger att hon har ganska mycket hår, mörkt och krulligt :) Längtar till nästa helg då jag får träffa dom!

Hoppas allt är bra med er! Inte så länge innan vi träffs nu :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Är du rrrrriktigt säkerrrr på att du rrrräknat rrrrätt nu då!;o)



Blev lite inspirerad av ett av barnen som gått omkring hela förmiddagen och "drrrrr drrrr drrrr drrrr":o)

2009-12-11 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0