Underbart väder ute idag

Igår så var familjen Ottosson och Henke och Sofia hit och hälsade på, det är sånt som jag gillar. Sen så fick dom ju jobba lite när dom var här och det kanske inte va så skoj för dom men väldigt bra för mig:) Så det tackar jag för!!

Idag så har jag varit ute med Julie, Emma, Wilma och Elias, vi har åkt madrass i en fin lite "rodelbana" som jag fick skotta till med bara armarna sen pulsade vi iväg över lägdan ner över ett djupt dike ( det var fruset ) och till Kim å Bitta. Barna fortsatte att vara ute och leka men jag gick in och fikade med Bitta. Efter det så tog vi en promenad, så idag har jag faktiskt kommit över 10 000, jippi!!!

Ikväll ska vi bara vara hemma, inte göra något speciellt. Äta lite gott och må bara fint:)

Så Gott Nytt År på er mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Säger oxå gott nytt år! Vi höll på att planera meny för ikväll och det var svårt att komma överens! Till slut frågade Elin om vi inte skulle äta pizza :) Bra förslag tyckte vi andra så det är vad jag har ätit till middag. Skönt att slippa allt stök, nu kan vi spela spel istället :) Hoppas ni har det bra allihop, kram.

2009-12-31 @ 19:09:40
Postat av: Malle

Men vad grett, pizza är väl toppen som nyårsmat:)

2009-12-31 @ 20:29:07
Postat av: Sofia och Henke

Det var kul att vi fick komma och hälsa på och träffas, vilket inte händer så ofta! =) Tack för gott fika och trevligt sällskap!!

2010-01-01 @ 10:12:36
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Marika

Alltid toppen i G-vik!! :)

2010-01-01 @ 21:34:04
Postat av: Lilian

Gott Nytt år, lite i efterskott!!!:o) Har inte varit inne här sedan vi for upp...



Lät som en kanondag!

2010-01-04 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0