Tiden går så himla fort!!

Tycker inte ni också det?! Varje fredag är jag glad att det är helg och man får vara ledig :) Och jag slås av att jag nyss tyckte det var jobbiga, jobbiga måndagsmorgon. Fattar inte vad det beror på, måste vara att jag börjar bli gammal! (och då går tiden fortare har jag hört) För inte kan det väl bero på att jag har extra roligt för tillfället??! Inte för att det är dåligt precis men jag måste väl ha haft bättre perioder i livet än nu??! Och visst måste det väl kunna vara bättre än så här...

...fast nu när jag sitter och ska komma på något som varit bättre så kommer jag inte på något. Saknar en massa människor som tusan eftersom jag inte får träffa dom så ofta. Men samtidigt upplever jag ju saker som jag inte varit med om tidigare och det är ju spännande och roligt. 

Vill bara inte att livet ska vara något som bara rusar förbi utan att jag hinner ha det bra :) Har ju bestämt mig för att bara ha det bra resten av livet!

Ska nog sova i Bälgviken i helgen. Elin, Pekka och Lupus jobbar dag både lördag och söndag och då blir det  väldigt tidiga morgnar för mig om jag sover i min lägenhet. Har jag tur kanske Olle vill ha lite sovmorgon :) Så då är det ju bra att vara på plats!

Tycker om er!
Kram


Kommentarer
Postat av: Malle

Vi tycker om dig och saknar dig massor!!!

2009-12-04 @ 18:40:40
Postat av: Lilian

Håller med ovanstående talare! Kraaaam!

2009-12-05 @ 12:23:53
Postat av: Madde

Ja precis, tycker samma sak, tiden går väldigt fort, har insett att det snart är ett nytt år, igen. Dagarna flyter på, oftast med samma rutiner, varje dag, varje helg. Visst gör man roliga saker, men dagarna är ofta väldigt lika.



Som Du säger, det är ju roligt att göra nåt nytt också, allting är ju inte roligt jämt, så är det ju, huvudsaken att Du känner att Du trivs med det Du gör, å Du har ju som sagt möjlighet att förändra saker om Du vill... Många kramar från oss alla!!

2009-12-06 @ 08:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0