Sorg och glädje!

Vill bara säga att jag tänker på er idag och speciellt dig Malle som har förlorat en underbar farfar...aldrig lätt! Som du sa själv så blev det ju ändå bra - han behövde inte vara dålig speciellt länge. Skönt!

Sen tänker jag ju också speciellt mycket på dig Jenny - som har blivit dubbel-moster!! Va´härligt! :)

Nu sussar grabbarna sött - och jag höll på att lura på att bädda ner mig i soffan och se en film. Fast det är ju så mycket annat som jag skulle vilja ta tag i också! Jag tänker inte göra någon "nytta"...men lite annat roligt pyssel kanske. - eller också sitter jag bara kvar framför datorn. Tiden har ju en förmåga att gå ganska fort när jag sitter här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0