Snöcirkus!

Det är precis vad det är här i Södermanland för tillfället! Kan bara konstatera att folk inte kan köra i snö efter ett dygns empiriskt underbyggd studie, haha! Bilar står i diken och det är stopp i trafiken hela tiden. Skulle ut på Tuna Park idag och det tog mig typ 1 timme att ta mig dit med bil, GRRR. Så jag hoppas ni har lite förståelse för mig :)

Marika skrämde upp mig ett litet tag ikväll men det gick fort över som tur var. Fick ett mess med en undran om det var pappas hus som brunnit???! Ringde pappa som är uppe i Borga och jobbar men han trodde inte att det var hans eftersom han inte hört något på hela dagen. Ringde därefter upp Marika och frågade med lite rädsla i rösten varför hon hade ställt frågan. Då berättade hon att hon läst det i ÖP och att det stämde in på pappas hus. Gick in på op.se och läste själv och jag förstår varför hon undrade. Det skulle faktiskt kunna varit pappas hus. Nu är det inte det men jag har inte fått reda på vems hus det är än.

Är ute i Bälgviken och har förberett morgondagens julpyssel. Målat, klippt och klistrat prototyper som barna ska få titta på innan de själva sätter igång. Hoppas att de tycker det är kul!

Bara tre dagar kvar innan jag får fara hemåt :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tänkte faktiskt oxå på Ert hus när jag läste ÖP, tur att det inte var det då!! Kram

2009-12-16 @ 08:11:05
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Hm, tror jag måste gå in på ÖP och läsa...



Ja, Jenny, jag förstår precis vad du menar med trafiken! De kan inte köra bil här nere heller. Det farligaste man kan göra här är ju att ta bilen bland alla galningar som inte kan köra bil i halt väglag. De verkar inte begripa att man inte kan köra lika fort med sommardäck på i ishalka som i sommarväglag... ;o)

2009-12-16 @ 09:08:27
URL: http://lilianolofsson. blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0