Oj oj ojjj!

9 december gjorde jag mitt senaste inlägg - och den 13 december fällde jag min senaste kommentar! Aj aj! Jag måste säga att det litegrann speglar mitt liv just nu. Dagarna bara rusar, jag försöker hinna med saker jag vill, kan, bör och måste...men jag vet inte om det blir så mycket gjort egentligen! Kalle och Axel lyckas hålla mig väldigt sysselsatt...i princip hela tiden! När de lagt sig så handlar det mesta om dem ändå!! :)
Fast på sistone har det varit lite annorlunda ändå. Jag och Magnus har lagt oss till med en vana - ja, jag tror vi kan kalla det vana eftersom det hänt i typ en veckas tid nu! När grabbarna somnat så kokar vi oss en kopp kaffe - och sen pysslar vi på till 2 halv 3 på nätterna. Det är otroligt trivsamt - och produktivt!! Sen får en av oss sovmorgon dagen efter - för det mesta jag!! :) Jag är expert på att behandla Magnus orättvist!! ...fast jag har blivit bättre - jag har börjat inse att han inte har superhjältekrafter...och att även han förtjänar att vila någon gång nu och då! Jag har fortfarande en bit kvar innan vi båda kan känna oss nöjda - men we´re getting there!! :) Nu ska jag fixxxa lite inför "Lilljulkvällen" i morgon! Det ska bli oerhört kul att umgås lite - 9 vuxna och 8 barn!!! Kan det bli bättre??!

Kommentarer
Postat av: Malle

Det kan inte bli bättre en så:)

2009-12-29 @ 18:27:44
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Håller med!!!:o)

2010-01-06 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0