Mys

Vi har bakat idag, pepparkakor, mjukbrunis och vanlig brunis. Alltså filmjölkskaka och nötkakor:) Jag tycker jag har hållit igång hela dan och sprungit upp å ner till källaren hur många ggr som helst, men min steg räknare står just nu på 3354 steg:( och det är klart, har jag gått mellen köksbordet och spisen 100 gånger så har den ju ändå inte räknat ett enda steg. Men det spelar inte så stor roll för vi har haft det jättemysigt med våran bakning, tända ljus och julmusik på:)
Just nu sitter jag här med en välförtjänt kopp kaffe och ser fram emot morgondagen då vi ska åka in på julmarkneden på Jamtli! Tänk va mysigt det kommer att bli:)

Kommentarer
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Åh, vad mysigt!:o) Om vi bott nära varandra hade vi kunnat ha familjebak!:o)



...åsså Jamtlis julmarknad!myyyys

2009-12-05 @ 18:20:37
URL: http://lilianolofsson.blogspot.com
Postat av: Marika

Sen vill jag komma och äta kakor hos dig!!! Ses i måra!

2009-12-05 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0