Måste skriva...

Ja, Jenny det är tur att Du pushar på oss att skriva, jag vet att jag är dålig på att uppdatera vad som händer, men det kanske är för att det inte händer så mycket så man tycker inte att det riktigt är värt att skriva. Eller så är det helt enkelt att man inte tar sig tid. Det brukar ju bli efter helgen, när det kanske är något som man kan skriva om.

Som skrivet här tidigare, Jamtli Julmarknad, var trevligt, mycket folk i rörelse, och mycket marknadsstånd. Kom fram till att det nog mest var en massa ostar som såldes. Jag köpte faktiskt en ost, en färskost med örter, den var supergod, kommer från Raftsjöhöjden. Sen köpte vi en mössa var till grabbarna, en lite tunnare som de kan ha under hjälmen i vinter när de ska åka skoter och slalom! Lite godis inhandlades också, annars var det ganska lite handlat, fikade förstås, glögg och pepparkakor, kolbullar, och en massa smakande av ostar, korvar, bröd och godsaker.

I veckan blir det fullt schema igen, möten och jultallrik, julgröt och basket, luciafirande och mera möten. Åsså lite hemmagrejer då. Mat och läggning. Som vanligt alltså.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, det låter som om du kommer ha fullt upp den här veckan!! Fast mycket trevligt förstås :) Julmat är ju aldrig fel tex! Längtar tills jag ska få äta det!

2009-12-07 @ 11:55:36
Postat av: Lilian

Jamtli är underbart!:o)



Ja, du verkar ha det du gör den här veckan! Visst blir helgerna lite heliga när man har mycket på veckan!?;o)

2009-12-07 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0