Kärleken den kärleken

Julie har nu i tre dagar försökt att ringa till Anton och han svara ju aldrig!! Så hon chattade med sin far för att försöka få lite råd i frågan:) Efter kvällsbestyren så ringde hon igen och han svarade!! Lycklig!! Nu är det bestämt att han ska följa henne hem på måndag. Men hon skulle inte tala om det för någon för då får Filip reda på det och då blir han ju avundsjuk och elak! Och sen så har hon även hunnit fundera på om han verkligen vill följa henne hem eller om han inte tordes säga nej. Efter en liten stund så slog det henne att hon har ju satt upp små "kärlekslappar" lite varstanns i huset och som han kommer att få se, ojoj vilka bekymmer 8-åringen har:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket Jullgull :) Blir alldeles varm i hjärtat när jag läser!

2009-12-10 @ 23:58:14
Postat av: Marika

:)

2009-12-11 @ 11:11:23
Postat av: Lilian

Åh, lillgumman! :o) Håller med Jenny om att man blir alldeles varm i hjärtat.



Första kärleken minns man ju (Daniel Englund från Lorås) och det pirr som uppstod i magen bara man närmade sig skolan och såg hans mössa där bland alla andras ute på gården. Åh, Jullegullegumman!:o) Och så tänker hon ju så mycket på allt! Lilla fundererskan!:o) Krama henne från mig och säg att jag saknar henne! Ja, gör det med alla barnen!:o)

2009-12-11 @ 12:56:27
Postat av: Henrik

Jag skulle INTE vara så nöjd om MIN mamma bloggade om mitt kärleksliv...

2009-12-15 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0