Julpyssel!!

Idag är jag i Österbo, en liten by utanför Enköping där Pekkas föräldrar bor. Elin och Pekka åkte till Tuk igår morse för att bo på hotell så jag har varit barnvakt åt Olle. Den här lördagen har Pekkas familj som tradition att julpyssla och jag blev medbjuden :)

Har gjort min första scrapbook-grej ever!! Stolt som tusan kan ni få beskåda underverket nästa gång ni kommer och hälsar på! Olle har varit snäll som vanligt, ätit som en häst! Nu är mitt barnvaktande slut för dom har just kommit. Tror jag ska ge mig i kast med något slags julgodis nu :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Nu slutar du låtsas att du inte vet vad vi pratar om och går genast ner till det andra inlägget och svarar på vem Jack är!;o)

2009-12-13 @ 11:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0