Jamtlis Julmarknad

det var min premiär på julmarknaden, men vad stort det var och vad mycket det var!! Kände att man kanske skulle ta en tvådagars nästa år, en dag med barn och en dag utan!! Det var iaf jättemysigt där och jag kan tänka mig att det är väldigt trevligt att gå där på kvällen:)

När vi precis kommit in till stan så ringde pappa och talade om att farfar blivit hämtad med ambulans, hemtjänsten hade hittat honom och kunde inte få liv i honom. Det här var på förmiddagen och när jag åkte hem från stan vid 17 så var han fortfarande medvetslös. Dom har gjort en massa undersökningar och nån röntgen men hittar inte något som är "fel", det känns så jättejobbigt. Han har ju trots att funnits i hela mitt liv och så vill man ju att det ska förbli fastän man vet att det är ju inte så verkligheten ser ut. Nu ska man ju inte måla faan på dörren än, utan hoppas på det bästa. Bara han inte blir liggande som ett kolli, det är nog det värsta som kan hända, för det skulle han själv inte vilja.

Hjälp mig nu att hålla tummarna så farfar får komma hem igen, pigg och frisk!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag håller tummarna för farfar.. Kraam.

2009-12-06 @ 21:47:04
Postat av: Jenny

Jobbigt, hoppas det ordnar sig! Man vill ju att dom ska fortsätta finnas jämt.

2009-12-06 @ 21:57:43
Postat av: Lili

Åh, vännen! Jag håller också tummarna för honom! Go´farfar! Stora bamsekramar till dig!

2009-12-07 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0