Jack, hur var det med de?? Fick vi veta vem som kom närmast i våra gissningar??

Hejåhå, vad dagarna går fort. Idag så har vi bara varit hemma och stökat på. Städat. tvättat och burit ut och ner alla barnas grejer på deras rum. Är det någon av er som kan tapetera tro?! Vi tänkte nämligen göra det och varken jag eller Fredrik är ju så händig vad gäller sånna saker. Ska börja efter jul tänkte vi, måste väl riva tapet och spakla och greja först och det känns det som om jag har skaplig koll på, men sen då....

Ikväll så ska vi bara vara hemma och vara, titta på lite tv och mysa.

Här blir det köttfärsgryta till middag och så lite rödvin:) Gottgott.

Imorgon så är det lucia på Bygdegården, vi var tränade i morse och nu tror jag att dom nästan kan alla sångerna:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag fattar inte vad du menar med din rubrik?

2009-12-12 @ 16:47:35
Postat av: malle

om du läst våra kommentarer så skulle du förstå:) vi har gissat på allt från granne till hund! ¨å vem är det nu då?

2009-12-12 @ 19:28:39
Postat av: Marika

Jaa, jag har väntat på svar länge nu!!!

2009-12-13 @ 00:06:46
Postat av: Marika

Jag kan tapetsera i teorin...

2009-12-13 @ 00:07:33
Postat av: Lilian

Ja, Jenny! - Gå tillbaka och läs kommentarerna. Det måste man göra då och då, för det kan ju dyka upp ngt som man missat!;o)



Hade jag bott närmare hade jag kommit på studs!:o) Det har gått ganska bra när vi tapetserat, tror jag. Vi fick betalt efter att de inspekterat Torvalla, så det måste väl räknas som godkänt antar jag. Tycker dock inte att det är så roligt med mönsterpassning... :oP Underjobbet är viktigast och själva tapetseringen är inte så svår (min åsikt alltså). Har man bara bra grejer så går det jättebra att få det slätt, men utan bra grejer kan man få klattra mycket i onödan... :-/ ;o)



Ser fram emot att se resultatet om två veckor!;o)



2009-12-13 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0