Ingen stress!!!

Just nu vill jag: dricka vin, gå på bio, dricka öl, börja träna, tapetsera sovrummet, skräprummet, mysrummet, tv-rummet...kakla om i köket. Skvallra, dricka mer öl, mer vin och kanske en eller annan likör. Jag vill älska vilt och passionerat med min man...men då måste ju vi först ha tapetserat sovrummet, skräprummet, mysrummet...kaklat om i köket - och druckit en massa öl! :) Eller...kanske jag inte ska sitta här och blogga medan han sitter och kollar på tv...HEJ DÅ!!! :) ...jag skriver resten av mitt tänkta inlägg en annan gång! :)


Kommentarer
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Ha ha, precis, go jump him!;o)



2009-12-04 @ 14:44:55
Postat av: Malla

Precis, varför göra alla måsten när man bara kan ha kul:)

2009-12-04 @ 18:45:21
Postat av: Magnus

Vad är ett måste, och vems är det, och varför? :-)

2009-12-07 @ 01:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0