Hundhuvve??!

Idag har jag lovat en sak som jag mest troligt kommer att få bära hundhuvve för!! Imorgon ska vi åka på studiebesök och vara borta hela förmiddagen. När vi kommer tillbaka har jag lovat att vi ska se ena Tsatsikifilmen och ta med sig fika. På frågan om vilket fika de fick ta med sig så svarade jag att de fick ta med sig vad de ville...

Det är häri problemet ligger. Skolan har nämligen VÄLDIGT strikta restriktioner vad gäller sötsaker. Helt i sin ordning att vara försiktig med det men jag tycker ändå att man måste få äta goda saker ibland. Eller åtminstone en gång per termin, för vi har inte haft något fika över huvud taget hittills. Så får se om jag blir kallad till rektorn eller nåt, haha! Ska säga åt barnen att det är en hemlighet så kanske jag kommer undan med blotta förskräckelsen, hihi!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Spännande att kanske få gå till rektorn!;o) Hände det dig ngn gång under din egen skoltid?



Hur gamla är barnen? Här i Gbg är det också strikta restriktioner med sötsaker, men på den där sista skolan där jag hade praktik får de saffransbullar och pepparkakor en dag iaf vet jag...

2009-12-07 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0