Ha en härlig jul allihopa!!

Åh. härliga jullov, har mest stressat hela dagarna nu, vet inte varför eller vad jag gjort. I går bakade vi i af stutar, grett, så nu har man så man klarar sig ett tag. I dag har jag jobbat lite, och handlat resten av julmaten. I måra blire lite mera städning innan främmandet kommer på torsdag.

Ska bli bättre på att uppdatera vad som händer under julen. Om det inte blir före julafton så hoppas jag att Ni alla får en riktigt härlig och mysig jul!!

God jul!! Kram kram

Kommentarer
Postat av: MAlle

God Jul!!!

2009-12-22 @ 18:10:58
Postat av: Jenny

Säger som Malle, god jul :) Imorron ska jag hjälpa pappa att städa det sista, baka formar och knäck. Sen ska jag bara mysa och ha det bra!

2009-12-23 @ 02:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0