Fika är gott!

Sitter framför datorn och äter lite tårta, beställde en tårta igår från tårtbit´n, en moccatårta med maräng, supergod! Har ätit tårta och fikabröd nu i flera dagar. I lördags var vi på 4-års kalas, Olivia fyllde år, och så var det 1-årskalas för Sixten i söndags, och i går var det jag som fyllde ännu ett år sen sist. I kväll har jag hunnit med en massa saffranslängd, pepparkakor och glögg. Det var lite julavslutning på basketträningen, för de yngre, de körde en träningsmatch mellan varandra, kul att se faktiskt. Jag och Petra återupplevde gamla minnen när vi satt i sekretariatet och skrev protokoll och tryckte på matchklockan. Efter matchen var det ju fika då. Sen blev det ingen träning för oss äldre, vi som fikat upp oss kanske var lite för lat, men sen kom det ingen annan heller... kanske dags att ge upp träningen för oss gamlingar. Men under julhelgen kanske det kommer några och vill träna??! Kan va skönt att röra på sig lite i jul när man bara äter och myser framför julgranen...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott att fika! Vem är Sixten?

2009-12-15 @ 22:21:09
Postat av: Madde

Sixten är Emma o Ronnys sötgrabb!

2009-12-16 @ 08:12:32
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Snälla, snälla, snälla, jag vill träna i af en gång!!!:o) :o) :o) Vill också uppleva lite nostalgi ;o)



Mmmm, glögg!:o) Jag dricker glögg varje dag och äter pepparkakor. Glöggen är det bästa i december - och allt saffran man kan ha i olika kakor, bullar och mat.

2009-12-16 @ 09:05:45
Postat av: Malle

JA, det måste nog bli nån julträning annars så tror jag Fredrik kommer att bli otroligt besviken...

2009-12-16 @ 14:19:42
Postat av: Madde

Vi kör tisdagar kl 19.30 under julhelgerna!

2009-12-17 @ 11:03:52
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

QL, då tar jag med skorna!

2009-12-18 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0