Farfar

Jag är rädd att imorgon kommer dom ringa och säga: Nu är han borta! Eller nästa dag, för jag tror inte det finns något hopp. Jag är ledsen och förtvivlad men jag vet ju att det är det bästa, men det gör ont för det:(
Det har varit en väldigt lång och jobbig dag, men det kändes ändå bra att vara på jobbet och skingra tankarna lite. Idag så slutade jag lite tidigare och åkte in till stan, hämtade en säng och sen så åkte jag och Martin till Farfar. Det kändes bra att vara dit, han ligger där och sover. Han har färg i ansiktet och händerna är inte blå och kall, men det ända jag igentligen kan tänka på att snart så hörs dom sista rossliga andetagen och sen så är han bara borta...

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, livets gång. Tyvärr är det ju så. Han har ju fått leva ett långt liv trots allt, med folk som bryr sig om honom. Nån gång tar det ju slut, även om det är jobbigt för de som blir kvar. Men han kan ju vakna upp och må bra ett tag till för det. Man ska ju inte ge upp för tidigt. Kram

2009-12-08 @ 15:19:22
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Sandra

2009-12-09 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0