Till Jul ska det vara mycket hjärtan och värme och mys, så jag tyckte rubriken idag är en riktigt julig en:) Inte alls så att det besvärligaste är att komma på en rubrik!

Idag så klev jag upp, tog tjälakölen ur ugnen, kokade upp och gjorde risgrynsgröt.... sen skulle jag bara lägga mig och vänta lite så att frukosten skulle koka klart! Det skulle jag inte ha gjort kan jag säga, ligger helt stilla i sängen och så kom det JÄVLA SATANS HELVETES karusellsnurrandet över mig, IGEN!!! Nu är det ju så länge sen, men jag känner ju när det kommer att just det: så här jävligt var det de var:( Klev upp efter en liten stund och försökte få i mig lite te, klädde på mig för att gå ut och då fick jag bara rusa in på toa och så kom allt som fanns i min mage upp. Gick ut och kämpade med snöskottning i en par timmar för att jag skulle bli "frisk" igen, man vill bara gå in och lägga sig men jag vet ju att jag måste ut och göra saker annars så finns risken att det inte går över.

Eva med familj kom och hälsade på oss på eftermiddagen och det var bra för det hjälpte till i mitt tillfrisknande, jag tror jag ska lämna min familj hemma och åka och vara med Eva någon dag, för jag får aldrig träffa henne:( Inte i lugn och ro iaf!!

Nu sitter jag och Fredrik med varsin dator och Martin tittar på Teletubbies, flickorna vet jag inte alls vart dom är!

Martin är så söt, sötast i världen tror jag;) Han springer runt naken, bara en hatt och så en rosa handväska, det är allt han behöver för att tycka att livet e toppen:) Härligt!!

Nu ska jag ner och fixa paj, blir en laxpaj tror jag. Hade inte alla ingredienserna hemma men jag tar väl i det som finns, brukar ju ordna sig! Vi köper med mera mjölk, 3 liter det är bara Marins frukost de;) Vi tar med våra åkmadrasser med, idag har det ju varit jätteskönt väder ute trots kylan så jag hoppas på lite ute tid imorgon med:):) LÄNGTAR!!!!


Kommentarer
Postat av: Lilian

Alltså Malle, jag vet ju att yrselattacker är vanligt och att vissa får det ofta, men jag skulle ändå vilja att du går och pratar med en läkare. Kramis!

2010-01-04 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0