4 advent

Idag har vi haft en lugn och skön dag. (Förrutom vid våra måltider då) Gick på Bygdegården i morse för ungarna skulle öva inför sitt uppträdande på annandan när vi har skördefest. Pysslade på lite där, bar stolar å bord och sen så satt grabbarna upp lite fler lampor i våran fina gran som står ute:)

Hemma igen så satt vi upp en juldekoration ute på väggen som tyvärr va lite för bred men den får hänga kvar där iår iaf, kanske vi placerar den bättre till nästa jul.

Sen så har vi väl inte gjort så mycket mer... bar upp granen och skulle klä den, men belysningen behagade inte funka så det får vänta tills i morgon.

Åt god potatisgratäng och fläskfile till middag.

Löste lite korsord och sov en stund när barnen tittade på bolibompa.

Ja, och nu till dagens STORA händelse: Fredrik har rakat av sig allt hår och skägg, tror jag är lite kluven, vad ska jag nu lugga honom i när han inte gör som jag vill:(

Imorgon så ska vi åka till Strömsund, Fredrik måste ju på arbetsförmedlingen och så ska vi fixa lite andra små ärenden.

Snart är det jul på riktigt, det kommer bli en riktigt bra jul i år, jag bara vet det:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rakat rules :)

2009-12-21 @ 21:53:40
Postat av: Malle

Haha, jag vet ju att du tycker det:) Jag är glad att det växer fort så det finns lite att lugga i snart igen;)

2009-12-21 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0