Ärtor

Ni ser väl vad det är! Gula ärtor som är sått på papper, växer som bara den. Detta ska jag redovisa om i dag på seminariet, plus växters fröspridning. Vi fick även intro om ett kemiskt experiment som ska genomföras och skrivas rapport om, i grupp. Plus en tenta om ekologi till veckan och inte att förglömma projektarbetet om kobajs som jag ska göra och skriva rapport om. Ja, nu höll jag på glömma, den nya delkursen börjar till veckan, innan vi skrivit tentan! Suck, varför kan vi inte bara få ta en sak i taget, jag blr så förvirrad och bara blandar ihop allt som ska göras. Vad ska jag läsa till när och vilken föreläsning hör till vilken delkurs och vad ska jag försöka ta in av allt.
Var till hagen idag och hämtade in bajs iaf, det var jättespännande en stund!!..ända tills en miljon olika sorters kryp började pluppa fram, kommer att ta hundra år för mig att hitta namn på alla dessa. Skulle behöva lite lugnade till de små krypen med för de kryper ju undan så jag hinner inte med att titta på dem i microskåpet, eller steroluppen som min lärare lite snusförnuftigt påpekade att det hette! Japp, här har ni en Malle som är på sitt allra soligaste humör, kom hit och gör mig glad är ni snälla ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer så fort jag kan!!

2012-09-24 @ 15:50:57
Postat av: Malle

<3

2012-09-24 @ 21:51:36
Postat av: Lilian

Hade jag kunnat hade jag varit där på två röda! <3 :o*

2012-09-24 @ 22:01:45
Postat av: Malle

<3

2012-09-25 @ 10:18:46
Postat av: Jenny

Det är ju tur att vi får träffas snart! Känns som om det är alldeles för länge sen!!!!
Kram

2012-09-25 @ 16:26:22
Postat av: Nalle

Alldeles på tok för länge sen!! Ska bli så skönt att ses :-)

2012-09-25 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0