Lov och tentatid

Vaknade i morse och var yr, illamående och allmän tillståndet var inte på topp så att säga! Sov länge och Emma hade fixat frukost, min duktiga lilla tjej<3
Åt satte mig och kollade igenom lite inför tentan, träffade de som redan gjort sin! Fick lite info om hur det gick tillväga osv! Nu så har jag kokat kaffe och tryckt i mig Alvedon och ligger i soffan och kolla Bolibompa m Martin och väntar på att jag ska bli lite piggare, måste gå igenom en fråga till innan det är min tur kl 14.30, men det ska nog gå bra tror jag!!
Hoppas verkligen att jag bara är nervös inför det här och inte är på väg att bli sjuk, för det vill jag verkligen inte bli!!! Har ju planer för morgondagen:)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Madde

Det kommer nog gå galant! När Du väl ska till så mår Du säkert bättre, och efteråt toppen! :)

2012-10-30 @ 12:57:46
Postat av: Jenny

Tror också det kommer gå bra! Vad har du för planer för morgondagen?

2012-10-30 @ 14:24:02
Postat av: Malle

Det gick alldeles strålande, trots att jag var nervös och var tvungen att andas:) I morgon åker vi och badar och efter det ska vi fira Annie som fyller år :-)

2012-10-30 @ 17:09:56
Postat av: Åsa

Hoppas kroppen känner sig bättre och att det bara var tentanerver. Bra jobbat!

2012-11-02 @ 17:10:23
URL: http://torstenssons.blogg.se
Postat av: Nalle

Tack Åsa! Mår bättre men det är något konstigt som gått tror jag för Fredrik har oxå varit i "olag", men nu är vi pigga och glada igen:-)

2012-11-03 @ 12:04:53
Postat av: Jillian

Hur gick det, vännen?

Hoppas du mår bra nu och att tentan gick super!!:D Kraaaamar!!!

2012-11-10 @ 00:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0