Kan andas

Det börjar lätta, pluggtrycket, vi har varit effektiva nu ett tag och jobbat undan och kommit ikapp!! Känns underbart! Nu har vi en lång redovisningsdag på måndag och efter den så får vi hemtentan!! Jag har inga större förhoppningar att den ska vara särskilt lätt men det kommer säkert att gå bra:-)
V 50 så har vi inne vecka i Falun och som vanligt blir den intensiv men säkerligen även väldigt rolig! Det är min semester det när jag får åka å bo på hotell i dagarna tre! Inte blir det sämre av att jag har väldigt trevliga å roliga kurskamrater!
Det händer inte så mycket annat just nu, vi lever på som vanligt! Julie, Emma och Fredrik har börjat snora så snart är väl förskylningen ett faktum men blir det inte värre än så ska vi väl fixa det... och så länge det inte är löss så är jag väldigt nöjd :D
Nu "rastar" jag framför tv:n och sen ska jag skriva klart min månobservation!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan hålla med om att det snurrar hela tiden! Så bra att du får åka iväg på "semester" även om det är värsta drivet där. Hoppas ni klarar er från förkylning :)

2012-11-28 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0