Vår = vedfliinga

Ja, nu är den tiden här! Det betyder att leder, muskler och varendaste liten kroppsdel ömmar!! Och att man faktiskt mår ganska så bra! Det känns härligt att kroppen för en gångs skull får jobba! Inte såå härligt att jag skulle överväga att börja träna men att kanske ta lite flera raska promenader sen när veden är klar=)
Mina studier är lidande denna veckan, F är ledig och då kan jag inte göra någon nytta alls på den fronten! Bara att jobba dubbelt så hårt nästa vecka!
I morgon är det kryddparty och jag måste ner och baka nått gott tills dess, den lilla detaljen hade jag glömt! Tur att det inte är så kroppsligt jobbigt att baka för då hade jag nog inte orkat! Vill någon komma på party eller beställa så är det bara att hojta till!

Kram på  er!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar oxå att fli ved! Speciellt när man gör det åt någon annan än sig själv. Kanske kan hinna med lite i maj när jag kommer?! Fast då är ni kanske klar!!!

2012-03-28 @ 23:22:15
Postat av: Malle

När jag kom hem ikväll var veden klart, så när som på två bamsestockar å dom kan vi spara till dig Jenny:)

2012-03-29 @ 22:13:04
Postat av: Lilian

Ha ha, tänkte inte först på att det stod på jämska-vedfliinga- så jag tänkte "vedflinga", vad fint!":)



Skönt att det mesta är gjort!:)



Kramar!!

2012-03-30 @ 06:36:02
Postat av: Madde

Bra jobbat!!

2012-03-30 @ 11:05:31
Postat av: Jenny

Två sparade bamsestockar är taget :)

2012-03-31 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0