Sommarlov

Hej hopp!
Hade opponering idag och har nu suttit och gjort några ändringar i uppsatsen. Nu väntar vi bara på handledarens kommentarer och så får vi se om den bara är att lämna in sen då=) Så nu kan jag säga att jag har sommarlov!!! Att jag jobbar i drygt tre veckor till det är en annan femma, blir på ett helt annat vis, då kan man slappna av och behöver inte gå och fundera så mycket...går mest på rutin =)

Imorgon är vi lediga och då ska vi vara hemma och göra mest ingenting, Mathias ska vi få träffa och det blir ett alldeles utomordentligt bra sätt att fira vår nationaldag på! Vi sjöng nationalsången i bilen på vägen hem från ridskolan och jag är så impad över att Julie och Emma kan den än, var ett tag sen dom lärde sig den! Tror det var i samband med att vi var och tittade på hockey eller nått=)

I helgen ska vi till Umeå för då tar Marie examen, måste säga att jag tycker att hon gjort det bra! Det ska bli himla roligt att åka upp!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas opponeringen gick bra! ;)



Ha de så bra i Umeå å hälsa Marie! Kram kram

2012-06-07 @ 07:28:40
Postat av: Jenny

Om inte jag är alldeles ute och cyklar så tror jag att det är jag som har lärt dom den. :)

Hälsa Marie!

2012-06-09 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0