Sista skälvande minutrarna...

...innan jag tar semester tänkte jag ägna åt att skriva ett blogginlägg :)

Har inte blivit så mycket av den varan på sistone och inte lär det bli mer i sommar heller om jag känner mig själv rätt. Men förhoppningsvis får jag träffa er live istället :)

Ska till Bälg en snabbis innan jag drar hem och börjar packa. Har inte förberett så mycket ännu, ni känner ju mig sista-minuten-Jenny!

Hur som helst ska det bli fantastiskt roligt att få göra denna resa!!!!!!!!! Tänker inte låta mig nedslås av förlusten igår kväll. Som jag sa till Carro och Malin "tur att vi slapp se den match de förlorade, nu får ju vi se de två de kommer vinna istället". Det gäller att tänka positivt, eller hur :)

Vi åker mot Arlanda kl. 8 imorgon bitti och flyger sen kl. 11 via Moskva till Kiev. Ganska lång väntan i Moskva har jag för mig så jag tror inte vi landar förrän 22 ukrainsk tid. Där ska Oleg och Oksana möta upp oss with a sign marked O&O på så vi vet vilka vi ska leta efter. Sedan kör de hem oss till sitt hus där vi ska få hyra ett rum. Om jag har förstått det hela rätt så bor de ca. 10 minuters bussresa från city, så det känns ju helt okej.

Sedan blir det nog fotboll för hela slanten i 8 dagar!! Ska se om jag kan hitta något internet så jag kan hålla er posted :)

Kram, kram, kram från mig som upplever min bästa tid någonsin för tillfället :)


Kommentarer
Postat av: Malle

Ha nu så himla roligt, så ses vi när du kommer hem <3

2012-06-12 @ 16:32:05
Postat av: Anonym

Va roligt Ni kommer att ha!!! Njut av hela resan! Vilka matcher kommer Ni att se?! Så vi kan hålla extra koll på publiken!! ;)



Kram kram och va rädd om Er!

2012-06-12 @ 21:51:13
Postat av: Jenny

Båda gruppspelsmatcherna som är kvar mot England och Frankrike.



Just nu har jag en väldigt konstig känsla i kroppen. Är himla glad men allt känns så overkligt!

2012-06-13 @ 00:13:31
Postat av: Lilian

Det låter grymt roligt!!:) Var rädd om dig, ha tokQL, njut av folkfest och heja från mig också!!:D <3



Kramar!!

2012-06-14 @ 06:18:17
Postat av: Bodypalace

En av mina läsare har gjort en video där hon håller tal på sin skolavslutning om ideal. Kika gärna in och titta =)

2012-06-14 @ 11:10:48
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0