Kiev

Tänkte berätta om min vistelse i Kiev i bildform. Trots att det gick som det gick med fotbollen var det en upplevelse utöver det vanliga. Jag har fått blodad tand och det kommer bli fler fotbollsmästerskap för min del, var så säkra på det :)
 
Tre förväntasfulla tjejer utanför Olympiastadion i Kiev första dagen!
Hade vi svårt att hitta kom det alltid fram människor som gjorde sitt bästa för att hjälpa till. Denna gång tog priset, en kostymklädd man som faktiskt kunde engelska samt 4 poliser!
Ser ni vristträffen? Tror Zlatan kollade in min teknik innan han dundrade på mot Frankrike!
Sverige-England!
Publiktrycket var enormt. Måste har varit mer än 20 000 svenskar på plats denna kväll :)
Fick lyssna på ukrainsk folkmusik av hög klass med Oksana och hennes kompisar.
Oksana med fiolen.
Dnepr med tillhörande strand. Denna tillbringade vi 3 dagar på eftersom det var jäkligt varmt - 35 grader!
Värmen var en större plåga för mig än vad det ser ut på denna bild...
...tur det fanns vatten!!!
Sightseeing. Kiev är en fin stad!
Carros iPhone med tillhörande förstärkare (inköpt på Claes Ohlsson för 39 kr) gav oss mycket glädje :)
Vi delade huset med 6 väldigt trevliga svenska grabbar och 5 mindre trevliga holländare! Oleg (Oksanas man, sitter framför).
Skönt att det slutade med en seger! Heja Sverige :)
"Vi har Zlatan, vem är Ribèry, vem fan är Ribèry, vem fan är Ribèry?!"
 

Kommentarer
Postat av: Malle

Kul m lite bilder!! Ni ser ut att haft det ganska så bra :-)

2012-06-26 @ 06:04:42
Postat av: Jenny

Ja, det kan man nog säga :)

2012-06-26 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0