Älskar semester

Jag njuter i fulla drag av att ha semester :) Det var länge sen jag bara fjantade runt så här. Först lite drygt en vecka i Kiev och nu är jag ju hos Patrik. Det innebär att jag inte är hemma och behöver göra någon nytta utan kan bara var lös och ledig och göra roliga saker, me like :)
 
Idag drog jag till Varberg och hälsade på Lena, en jobbarkompis. Hon vaktar sin kusins hus som är på semester i Grekland. Vi åkte ner till havet och badade på nakenbad. Premiär för mig på ett sånt ställe :) Fanns alla slags kvinnor där som var unga, gamla, tjocka och smala. Så det var bara att klä av sig och slå sig ner på handduken. Badade även i havet, tom på riktigt (vilket innebär att doppa huvudet enligt mig) ett par gånger.
 
Vädret var härligt, soligt och varmt. Vi strosade runt i Varberg, åt en supergod laxsallad och sen var det dags för mig att åka tillbaka till Olsfors. Patrik hade lagat middag när jag kom hem och efter vi ätit åkte vi och letade reda på en mysig badplats. Jag badade igen och håret blev rent när man tvättade det:) Det blir ju inte det i Eskilstuna. Men så bra som det blir i Jämtland blev det inte! Sen satt vi på stranden och drack lite kaffe i solskenet, underbar kväll :)
 
Nu är det fotboll på TV, ser inte så bra ut för dom jag hejar på...
 
Så här såg entrén till badet ut!
 
Posering framför Varbergs fästning.
 
Jag och Lena.
 
Jag och Patrik vid Stockasjön (kommer få besök fler gånger)!
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart med bart under!

2012-06-30 @ 16:36:08
Postat av: Madde

Låter ju som Du har en toppensemester! Längtar tills vi får träffa Er!! Kram

2012-06-30 @ 22:00:00
Postat av: Hannah

Hej! Efter påtryckningar...ny blogg. Välkommen :) //Hannah

2012-07-01 @ 21:17:26
URL: http://duvetatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0