Kväll och lugnet infinner sig

Men jag måste erkänna att jag haft en väldigt lugn dag. Martin har varit hos Tobben å Sanna, Julie hos Klara och Emma hos Linnea. Jag har försökt läst, planerat och funderat, men vad svårt det är när jag inte riktigt vet vad som förväntas och vilket som är just mitt syfte och mål med hela planeringen. Men jag tänker att om jag börjar spalta upp, sak för sak, funderandet, tankarna ...  å tar med mig det på jobbet och till studiegruppen och får prata om det här så kommer det att bli toppen tillslut! Nog om detta!! Emma följde iallafall med Linnea till Ramsele och åkte slalom, kom hem óch kastade in täckbyxor och meddelade att hon skulle till Linnea och äta middag! Julie följde med Klara m familj på en hästtur och stannade och åt middag, som tur var fick jag med mig Tobben å Sanna hem så dom åt middag med mig å Martin! Ja, som ni förstår så har det inte hänt särskilt mycke i Malles liv idag, så jag tar och återkommer igen senare.....snart!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du skulle också ha försökt bli bjuden på middag nånstans :)

2012-02-19 @ 23:32:52
Postat av: Madde

Plugg, plugg! :)

2012-02-20 @ 20:21:32
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0