Bra början på sportlovet!

Kan inte säga annat än det :) Mamma, Gika, Ibbe och Minata anlände som sagt sent i onsdags kväll. Jag hann inte somna innan Gika och Ibbe kom till mig. (Mamma och Minata åkte direkt till Bälgviken). Vi pratade litegrann men gick och la oss ganska snabbt eftersom vi skulle kliva upp 3:30 för att hinna till flygplatsen. Så det blev inte många timmars sömn för mig som ni kanske förstår :p

Det var ett spänt, glatt och förväntansfullt par som jag släppte av på Skavsta och jag tror de haft det bra. I alla fall verkar det så på sms:en jag fått. Är väldigt avundsjuk på dem som fått se alla sevärdheter i Paris som jag också skulle vilja få se någon gång!

Jag har inte gjort så mycket annat än att umgås med alla i Bälg och det är ju inte det sämsta :) Har bott här sedan i fredags kväll. Har hunnit virka två mössor, en åt Olle och en åt Elsa. Ikväll började jag sticka ett par sockar åt någon av dem, får se vem de passar bäst. Ska virka en mössa åt Nata också men måste ha mer garn. Åkte hetsigt in till Eskilstuna idag för att köpa mer men de hade inget som dög åt mig. Så jag ska handla när jag kommer till Ström. Mamma har handarbetesinverkan på mig, brukar bli så här när vi umgås :) Fast oftast brukar vi sy gardiner så det här var lite roligt som omväxling!

Imorgon ska jag hämta Gika och Ibbe, de åker vidare till Sundsvall på en gång tror jag eftersom Gika jobbar på tisdag. Mamma ska stanna ett par dagar till så hon och jag åker nog norrut på onsdag om vår planering fortsätter enligt planerna. Jag har lovat henne att följa med på handling på tisdag... Får se hur roligt det blir!!! Finns få som kan shoppa som min mamma!

I torsdags gjorde jag magnetröntgen så jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag får veta vad som är fel och förhoppningsvis veta vad jag sa göra för att det ska bli bättre! Fick ju även umgås med Malle i söndags kväl och det gav mig mersmak :) Slutligen vill jag bara säga att det är jävligt skönt att vara ledig!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Madde

Va spännande att höra vad magnetröntgen säger! Hoppas vi ses nåt, vi kanske åker till Ålåsen till helgen, men Du kan väl höra av Dig nåt vad Du har för planer! :)

2012-02-20 @ 20:20:13
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja, ta å pallra dig uppöver för jag fick oxå mer smak:) ses snart!!!

2012-02-20 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0