Vad roligt det var...

... att ha familjen Blixt på besök här igår :) De kom infarande kl. 01 och klämde ihop sig på mina soffor och en luftmadrass. När jag vaknade på morgonen bestämde jag mig för att köpa en egen, eftersom jag lånat Kattas. Efter lite frukost drog vi ner på stan för att kolla om det fanns någon på Clas Ohlson. Emma hoppade tappert på sina kryckor men fick till slut kapitulera och sätta sig i barnvagnen och oj vad hon tyckte det var pinsamt. Det var synd om henne! Det fanns ingen där så vi åkte vidare och på Jysk hittade jag en! Emma och Julie sov som kungar på den i natt :)

Vi hann även med ett besök på Norrbilar som inte hade några Nissan och Jula innan vi drog hem till mig igen. Hängde i lägenheten och gjorde typ ingenting. Barna förströdde sig själva en stund så jag och Malle fick sitta själva i köket och prata i säkert 1 hel timme :) Mitt bästa den här helgen!

På kvällen gick vi till Vilsta för att kolla brasan som jag trodde skulle tändas kl. 21 vilket visade sig vara lite fel eftersom det var en kolhög när vi kom dit, haha! Men vi fick ju se rök och kol iaf :) Martin hade klockat in så han fick vara hemma med Fredrik. När vi kom hem tittade vi klart på Sveriges match mot Norge och det var ju ingen trevlig upplevelse :(

Imorgon ska jag för övrigt vara jävligt modig! Kan berätta mer efter morgondagen :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, va spännande att läsa inlägg i måra då!! :D



Låter som Ni haft en härlig helg!



Vi ses snart då! Ska vi smida nå planer eller bara bli som det blir?

2011-05-01 @ 20:45:51
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Huun, va artut da höres ha hadd!:o) Ha ha, vad komiskt med brasan, men barnen var säkert nöjda i af!:o)



Nä, den hockeyn var ju inte så mycket att hurra för...



Angående din kommentar, Madde: Kollade ni in ngt i höstas som skulle vara nu? Eller var det ifjol?



2011-05-01 @ 22:32:38
Postat av: Jenny

Hoppas du Madde fattar vad Lilian menar för jag begriper inget! Kolla vad i höstas?!

2011-05-02 @ 11:18:49
Postat av: Malle

Så himla härligt att få träffa dig Jenny! Önskar att det skulle bli av oftare! Just nu är jag sur eftersom Fredrik ska få träffa Lilian på Söndag men inte jag:(

2011-05-04 @ 10:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0