Uppdatering

Ja, vad ska man säga... Ibland tar sig livet de mest outgrundliga vägar man kan tänka sig :)

Efter att ha släppt in en människa i mitt liv (som visserligen inte finns kvar längre, men ändå) gick det visst helt plötsligt bra att släppa in fler! De kommer från alla möjliga håll. För det kan väl inte bero på att jag agerar annorlunda, eller?! Hur som helst är det väldigt roligt att leva för tillfället.

En toppenkväll med väldigt trevligt sällskap har precis avslutats. Har förhoppning att det ska blir fler trevliga upplevelser tillsammans med honom. Man vet ju dock aldrig hur saker och ting kommer att te sig. Ibland tror man sig veta väldigt väl och det har ju visat sig vara på tok! Tänker iaf göra det som känns bra för mig :) Förstår om det här inlägget kan verka lite luddigt men undrar ni något mer får ni fråga via mess. Vill inte skriva utförligare här, man vet ju aldrig vilka som läser vår blogg! Haha!

Har haft en fantastisk dag för övrigt! Det har varit superväder här i Eskils och vi har varit på kanotutflykt med grabbarna :) Ibland har man ett ganska soft jobb!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt Jenny! Vi hörs! ;)

2011-06-01 @ 07:40:26
Postat av: Malle

Låter ju toppen <3

2011-06-01 @ 08:52:12
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jag säger samma som Madde!;o) Krams!

2011-06-01 @ 23:44:54
Postat av: Marika

Härligt härligt! Ser fram emot rapport när jag kommer åt en telefon någon gång! :)

2011-06-02 @ 20:29:46
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0