Regntunga skyar

Perfekt dag att skriva tenta på, iallafall börja. Önskar att jag bara kunde sitta här tills den är klar och sen så skulle jag få slappa ända tills nästa fredag! Tyvärr ser inte verkligheten ut så, har svamlat ihop 500 ord nu av 5000 och jag har inte ens en röd tråd att följa. Jag vet att om jag bara får upp farten så har jag snart tentan klar, men jag måste ju sova på saker och ting jag. Skriver jag en punkt så måste jag vila på den och sen ändra, lägga till och ta bort. Undrar varför jag inte har börjat tidigare?? Jag har ju vetat hela tiden vad jag det är jag ska skriva om igentligen. Ett glas vin ska jag banne mig ta och hoppas att min hjärna börjar att slappna av lite så jag kan komma igång.
Har även jobbat idag, en riktig innedag har vi haft, bakat äppelkaka som var super god. Jag, Robin och Titti bakade, barnen åt mest äpplen=) Precis som det ska vara! Efter lunch så satt vi och klistrade in bilder i alla barns böcker, frågade ett barn om han ville vara med och tänkte att det är ju skoj..tyckte inte han för han hade annat att göra sa han=) Jo, dom vet ju vad dom vill de små liven och inte vill dom de jag vill:)
När vi åkte hem från dagis så, väntade vi utanför skolan på att Emma skulle komma, men hon kom ju aldrig så då åkte vi på affären. Martin gallskrek för han ville inte att vi skulle skita i Emma( han sa så) och han vägrade gå ur bilen fast jag sa att han skulle få välja om han ville ha chips eller godis! Han ville bara ha Emma!! Nu är vi hemma iaf och här sitter jag och bloggar, ungarna är osams och Emma gick till Wilma..tentan ja, kanske dags att återgå till den, suck! Men från den ljusa sidan sett: Snart sommarlov!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Stackars Martin som har en mamma som överger hans syster!;oP Ganska skönt ändå att han bryr sig så mycket om henne! <3



Fasen stumpan, har snart gått ett helt år!!!:D Grattis!



Ha ha, nä det är konstigt det där med deras vilja och ens egen...;o)



Kram!

2011-05-27 @ 23:11:42
Postat av: Malle

Ja, han var riktigt förtvivlad:)

2011-05-28 @ 10:18:55
Postat av: Jenny

Både Julie och Martin blir förtvivlade när du försöker strunta i Ems :)



Du kommer att komma igång med tentan! Det är jag säker på :)

2011-05-28 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0