Eskilstuna-Gotland

Vi åkte ner till Eskilstuna förra Fredagen, starade här från Görvik vid kl 17.00 och var framme hos Jenny vid halv 1! Måste säga att barnen är otrolig i bilen som bara åker med och är glada och nöjda. Hos Jenny så var vi bara, umgicks och mådde bara gott, alldeles för kort tid bara! På Söndagmorgon så var det då dags att sätta sig i bilen och åka vidare till Nynäs och båtresan över. Allt gick bara frid och fröjd. När vi kommer av båten så fylls jag ju av de här lyckokänslorna som jag fylls av varje gång. Vi åkte raka spåret till Farmor och sen när vi hälsat på där en stund så åkte vi till stugan som var liten och mysig, jättefin tomt. Det har varit kallt hela veckan men bara lite snö och regn en dag annars så har solen skinit på oss men kalla vindar. Vi har gjort lite små utflykter så där som vi brukar,Fredrik och Julie var och spelade golf en dag och det tyckte dom var jätttekul. Jag har försökt att hälsa på farmor så mycket som möjligt, och jag tycker att hon var lite piggare nu än för 2 år sedan. Lite vimsigare dock.
Det var väldigt jobbigt att säga hejdå den här gången och inte blev det bättre av att GA säger att nästa gång vi kommer så är det ju inte säker att dom lever:( Huvvaligen, men jag tänker att det är nog till att åka dit och inte vänta 2 år på nästa resa över. Hemresan flöt på fint trots att jag lämnade Fredrik på Arlanda och att jag körde hem själv. Vi gjorde bara några korta stopp, tankade en gång och några kisspauser vid vägkanten! Borta bra men hemma bäst! Slutsummeringen för resan är dock= Såå hilma skönt! Att få åka och umgås med hela sin familj en hel vecka, Vi har mått gott av det hela familjen!

Nu så har vi lite klassmöte, de andra pratar på och jag försöker lyssna och skriva samtidigt.

Känns som om jag har rätt mycket att göra den här veckan, det är bara att jobba på nu så jag kan njuta av helgen!


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som Ni haft en toppenvecka! Skönt att åka iväg och släppa alla måsten hemma. Å snart får Du åka på lite semester igen! Så passa på att jobba bort allt nu, så Du kan slappna av i helgen! :D

2011-05-09 @ 12:55:54
Postat av: Jenny

man behöver inte ha 1000 aktiviteter på schemat. Skönt att bara vara :)



Går inte att kommentera ditt inlägg Madde! Så jag tänkte bara säga att jag håller med!! Ska bli toppen att träffas :)

2011-05-10 @ 23:27:04
Postat av: Lilian

Låter som att ni haft mysigt trots vädret, men jag förstår din känsla när ni sa hej då. <3



2011-05-12 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0