♥♥♥

Det är såå länge sen jag var in och skrev något! Har inte så mycket att förtälja men kan ju berätta att dagen har varit bra! Tycker hela veckan har varit helt ok! Jobbade lite extra igår eftermiddag så den här v är jag på jobbet 3 dar och det var länge sen sist!

imorgon så ska första kattungen lämna oss, känns bra att det är Amanda som ska ha henne, Chanel=) Sen så ska Siri ta barnen och Fredrik och jag ska få lite egen tid! Kan inte klaga på det, känns faktiskt alldeles strålande♥♥♥, Julie tyckte inte det för hon ville gärna träffa sin pappa en gång till innan jorden går under på lördag=) Sicken gullunge!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ah, enjoy er egentid!:o) ;o) "Jorden går under"? Har hon träffat någon religiös fanatiker? Gullsnutta!:o)

2011-05-20 @ 00:10:29
Postat av: Jenny

Ja, hoppas ni får det bra! Jorden ska gå under imorgon, det är mina grabbar helt övertygade om!!! Om han nu inte räknat fel... Jag sa att det skulle bli roligt att träffa dem på måndag men såg att de var lite skeptiska. Blir fan förbannad! Det finns ju de som tror det är allvar och går omkring och är rädda!!

2011-05-20 @ 14:20:47
Postat av: Madde

Va härligt med egentid! Ta vara på! Kram

2011-05-20 @ 16:28:47
Postat av: Malle

Jag minns ju från när jag var liten, jorden skulle gå under när jag blev visst gammal och jag var ju skitorolig:( ..och jag var inte den som frågade mina föräldrar om saker som oroade mig heller så jag gick ju och bar på det där!!

2011-05-25 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0