Ångrar mig!

Idag åkte jag, Elin, Pekka och barna till Vingåkers Factory Outlet. Ett stort ställe med massa billiga kläder och skor. Synd att man inte har mer pengar bara! Större delen av månadens lön försvann när jag var i Stockholm förra helgen, förstår inte hur det gick till :)

Hur som helst hittade jag en SKITSNYGG väst! Ni vet en sån där snyggväst som man kan ha ett linne eller bara en vanlig långärmad tröja under. Den satt bra och jag såg bra ut i den. Men blev dumsnål och hängde tillbaka den! Men nu åååångrar jag mig! Det hade väl varit roligt att ha en sån. Klassisk och tidlös, kunde haft den i flera år säkert!

Har sökt två jobb ikväll också. Måste komma ihåg att fråga min rektor om det är okej att jag lämnar henne som referens imorron ifall någon av dem ringer! Kan ju bli lite pinsamt annars!! Tror det kommer ut flera under veckan så jag ska verkligen vara på hugget :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Du får åka tillbaka och köpa den!:D Krams!

2011-05-23 @ 07:15:27
Postat av: Madde

Jaa, varför köpte Du inte? Du letade ju en i Sthlm! Men Du hittar nog en ny nån annanstans. :)

2011-05-23 @ 07:32:33
Postat av: Jenny

Blev som sagt dumsnål!! Tänkte att det kanske inte kommer passa efter sommaren, för tänk om jag blivit mindre då...

2011-05-23 @ 15:26:34
Postat av: Madde

Ja, så kan de ju va! Men Du får ju njuta av den under sommaren då i alla fall! ;)

2011-05-23 @ 20:59:28
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har rätt Madde! Ska nog ta mig dit och köpa den ändå :)

2011-05-24 @ 12:34:00
Postat av: Madde

Gört!

2011-05-24 @ 15:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0