Umeå

Umeå i dagarna tre! Det har varit trivsamt, (trots att Jenny inte följde)  vi haft härliga dagar:) Sol, bad och beachvolley, plus en del tid i diverse affärer. Bilfärd både dit och hem gick ju alldeles strålande, tack säger jag till den som uppfann dvd till bilfärden! Marie har ju jobbat, men med fint väder så har vi lyckats roa oss lite på egen hand. Nu är jag trött och måste nog sova lite, känner att jag skulle ha försökt läst lite skönlitterära böcker innan plugget drar igång men det gör jag imorgon...liksom alla andra måsten man har...Puss å Kram å sov så gott alla

Kommentarer
Postat av: Lilian

Vad mysigt med lite Umésemester och lite Marie-mys!:o)



Jag tror att Fredrik tycker att det är en bra idé att ni tar en ny kissunge från Anita, eller hur Fredrik!?!;oP



Beachvolley var ju ett tag sedan man spelade, men det brukar ju vara ack så QL!?:D



Kram o puss o go'natt!

2011-08-05 @ 21:52:04
Postat av: Jenny

Det verkar som ni haft det bra! Hoppas allt ordnar sig med nya kattungar. Och du, kom ihåg att ta hand om dig och ta det lite lugnt ibland!

2011-08-05 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0