Torsdagkväll

Nog för att det är skönt att plugga och vara hemma mån-ons, inte behöva åka iväg och allt det där ni vet! Men när man måste vara hemma och inte änns kan gå ut då känns det nästan som ett fängelse:(
 I Tisdags var vi på plaskis, jag och Martin och det var jättemysigt. Det tyckte nog han med för i bilen sa han flera gånger, bara du å ja mamma?! Men efter det så har jag postat ett brev och hämtat posten, det är allt jag varit ute på 2 dar!!
Jag har ju en skrivuppgift som jag måste göra klar med, men får liksom inte till det riktigt, har skickat till Lilian så hon får göra en snabb bedömning! Jag har problem med att få in det som ska vara där.. och den här gången betygsätts den! Läskigt!
Ibland bara känner jag att ska jag gå skola i mer än 3 år till?! Det känns inte bara kul, men andra dar så ser jag bara fördelar!
Det blir nog bra det här!
I morgon ska jag åka in till Medis och hälpa till, inför festen iaf. Tänkte ta med en film och så lämna alla barn hos Siri ett tag! Det blir hur bra som helst det=)

Snart Lördag!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0