Lördag kväll

Satte mig äntligen vid TVn ikväll för att slötitta lite, har inte tittat på TV på hela veckan. Jo, förresten, kollade ju på Desperate Housewives i tisdags kväll, som Lilian spelat in, efter vi varit på pub quizen. Men va skit de va på TVn! Hittade inget intressant att titta på! Men då kan man ju ta till datorn en stund i stället då......

I dag har barnen flyttat upp på sitt nya rum, ska visa bilder sen. De sover där nu, de har fått våra resårmadrasser som ligger direkt på golvet, så faller de inte så långt när de ramlar ur sängen!! Jesper har redan ramlat ur en gång i kväll. Kalle var nyss upp och la ut lite kuddar runt sängen......

Så nu är det bara att sätta igång med vårat rum.... ska riva lite tapeter i morgon, trodde jag skulle hinna det i dag, men det blev så mycket annat! Har provgjort en potatissallad som vi tänkte ha på festen, den blev helt ok. Den får duga. Sen bakade jag en form med fudgekaka, men har haft lite besök, så halva plåten är uppäten.... måste baka några till!!! :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag har tittat på tv i helgen, struntat i att det finns böcker att läsa...bara varit slö och haft det bra:)

2010-10-11 @ 08:16:03
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Tycker du kan komma tillbaka, Madde!:o)



Åh, ja, jag vill se deras rum!!!:o)

2010-10-14 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0